Saturday, June 26, 2010

Hello World :D

wah...da lme x update kt cni...
sori la kpd sesiape yg slalu bce my-blog..(ade ke)..ntah la..

ok la sy akn crite ape yg sy lalkukn semase sy x update this blog..
pd 12 ari bln nie tepat pkul 10 pg abg ku sdah pun brgelar suami kpd raihana...
akhirnye aku sdah pun dpt abg n kakak ipar..hehehe..
semase majlis blah laki aku slalu d ajukan soklan "bile ko plak"...
aduh soklan 2 mmg aku xleh nk jwp..ramai gak la sdare2 ku brtnye..
mntang2 aku bwh abg aku 2..ish...pkwe pun xde mcm mne nk kawin..
nmpknye tggu org msuk meminng jela..

mmbr2 uma aku bek benor nk crikn aku sorng 'pkwe'...
tp tuk pengetahuan korng sume aku xnk lg la brcinte..
aku da fedup la ngan laki2 kt luar sne..
tp aku bkn lesbian ek..cme blum dbukak kn pin2 ati je..

papepun doa jela smoge cpt dtemukn ngan seseorg...
hehehe...gtal gak aku nie kn..

k la...sy ade hal ckit nie nk out dlu..babai sume

No comments:

Post a Comment